Skip to main content

Ecommerce solutions

Već imamo produktizovano rešenje za B2B e-trgovinu. Ovaj pristup je veoma sličan, ali je više usmeren ka B2C kupcima.

Sa više od 15 godina iskustva i vlasništvom nad 5 prodavnica interno (uspešan izlazak), stekli smo značajno iskustvo koje nam omogućava da konsultujemo i izgradimo e-trgovinsko rešenje svetske klase.

Višestruke zalihe

E-trgovinsko rešenje sa mogućnošću upravljanja višestrukim zalihama, omogućava poslovnim subjektima da jednostavno prate i upravljaju inventarom na više lokacija ili skladišta. Ova funkcionalnost pruža realno vreme vidljivosti nivoa zaliha, pomažući poslovnim subjektima da izbegnu nedostatak zaliha i efikasno ispunjavaju porudžbine. Dodatno, omogućava poslovnim subjektima da optimizuju procese isporuke i ispunjenja, što rezultira poboljšanim zadovoljstvom korisnika i povećanim prodajnim rezultatima.

Dostava širom sveta

Na osnovu lokacije kupca, možemo ponuditi više opcija isporuke sa različitim kurirskim službama i opcijama preuzimanja. Usluge i cene mogu varirati u zavisnosti od cene, količine ili nekog drugog uslova.

Više opcija plaćanja

Sposobni smo da napravimo prilagođene module zasnovane na vašem bankarskom platnom portalu ili da se povežemo sa popularnim servisima poput Stripe-a, Klarna-e, Barion-a, PayPala...

Promocije i logika popusta

Predložićemo i prilagoditi se vašoj jedinstvenoj prodajnoj strategiji i logici promocija sa mnogo različitih uslova, kao što su cena, količina, vreme, kombinacija proizvoda u korpi ili posebne ponude.

Centralizovana baza podataka za veb stranicu i aplikaciju

Za napredne prodavnice možemo ponuditi centralizovani CMS koji će delovati kao centralna baza podataka za sve vaše proizvode i korisnike. Vi ili vaši partneri možete koristiti ovu bazu podataka za povezivanje internet prodavnice, B2B portala, mobilne aplikacije, prikaz na kiosku... sve sa jednog mesta.

Marketing alati za praćenje važnih događaja

S nama ćete moći bolje razumeti i pratiti podatke unutar GA4.

Fokusiramo se na pomoć marketinškim timovima u:

  • Unapređenom praćenju prelaska sa jednog uređaja na drugi
  • Fokusiranju na događaje umesto na pregled stranica
  • Unapređenoj privatnosti podataka
  • Naprednim mogućnostima mašinskog učenja
  • Integraciji sa Google Ads

Ove prednosti mogu pomoći poslovnim subjektima da dublje razumeju ponašanje korisnika, efikasnije optimizuju marketinške kampanje i efikasnije se pridržavaju propisa o zaštiti podataka.

Personalizovana pretplata na bilten

Personalizovana pretplata na bilten je funkcija koja omogućava poslovnim subjektima da prilagode svoje e-mail biltene interesima i preferencijama svojih pretplatnika.

  • Ponuda samo omiljenih i povezanih proizvoda
  • Više kupovina
  • Bolji stepen zadržavanja korisnika
  • Jače izgradnja odnosa sa svojim kupcima
Višestruke ponude na tržištima

Prodaja proizvoda na više online tržišta može imati nekoliko prednosti za poslovne subjekte, uključujući:

  • Povećanu vidljivost
  • Diversifikovane izvore prihoda
  • Unapređenje prodajne performanse
  • Konkurentne cene
  • Pristup novim tržištima
  • Smanjenje operativnih troškova

Ove prednosti mogu pomoći poslovnim subjektima da povećaju prodaju putem interneta i efikasnije dosegnu nove kupce.

Povezivanje sa ERP sistemom - Automatsko fakturisanje

Integracija sa elektronskim portalom može pomoći ERP sistemu da automatizuje i optimizuje različite procese vezane za elektronsko poslovanje, kao što su upravljanje zalihama, obrada narudžbina i isporuka.

Ono što ćete dobiti:

  • Upravljanje zalihama u realnom vremenu
  • Obrada narudžbina bez poteškoća
  • Pojeftinjeno finansijsko upravljanje
  • Smanjenje ručnog rada
  • Povećana preciznost
  • Unapređen protok gotovine
  • Poboljšano korisničko iskustvo
Obaveštenja o zalihama i trendovi kupovine

Obaveštenja o zalihama i trendovi kupovine su važne funkcionalnosti e-trgovinskih rešenja koje pomažu poslovnim subjektima da efikasnije upravljaju zalihama i prodajom.

Neki od najvažnijih aspekata:

  • Obaveštenja kada su zalihe određenog proizvoda niske
  • Izbegavanje nestašica na zalihama
  • Smanjenje rizika od prekomernog zaliha
  • Dobijanje uvida u preferencije, ponašanje i obrasce kupovine kupaca
  • Optimizacija ponude proizvoda, cena i marketinških strategija
  • Izveštavanje
Hajde da popričamo!
Person