E-trgovinsko rešenje sa mogućnošću upravljanja višestrukim zalihama, omogućava poslovnim subjektima da jednostavno prate i upravljaju inventarom na više lokacija ili skladišta. Ova funkcionalnost pruža realno vreme vidljivosti nivoa zaliha, pomažući poslovnim subjektima da izbegnu nedostatak zaliha i efikasno ispunjavaju porudžbine. Dodatno, omogućava poslovnim subjektima da optimizuju procese isporuke i ispunjenja, što rezultira poboljšanim zadovoljstvom korisnika i povećanim prodajnim rezultatima.
Na osnovu lokacije kupca, možemo ponuditi više opcija isporuke sa različitim kurirskim službama i opcijama preuzimanja. Usluge i cene mogu varirati u zavisnosti od cene, količine ili nekog drugog uslova.
Sposobni smo da napravimo prilagođene module zasnovane na vašem bankarskom platnom portalu ili da se povežemo sa popularnim servisima poput Stripe-a, Klarna-e, Barion-a, PayPala...
Predložićemo i prilagoditi se vašoj jedinstvenoj prodajnoj strategiji i logici promocija sa mnogo različitih uslova, kao što su cena, količina, vreme, kombinacija proizvoda u korpi ili posebne ponude.
Za napredne prodavnice možemo ponuditi centralizovani CMS koji će delovati kao centralna baza podataka za sve vaše proizvode i korisnike. Vi ili vaši partneri možete koristiti ovu bazu podataka za povezivanje internet prodavnice, B2B portala, mobilne aplikacije, prikaz na kiosku... sve sa jednog mesta.
S nama ćete moći bolje razumeti i pratiti podatke unutar GA4.
Fokusiramo se na pomoć marketinškim timovima u:
- Unapređenom praćenju prelaska sa jednog uređaja na drugi
- Fokusiranju na događaje umesto na pregled stranica
- Unapređenoj privatnosti podataka
- Naprednim mogućnostima mašinskog učenja
- Integraciji sa Google Ads
Ove prednosti mogu pomoći poslovnim subjektima da dublje razumeju ponašanje korisnika, efikasnije optimizuju marketinške kampanje i efikasnije se pridržavaju propisa o zaštiti podataka.
Personalizovana pretplata na bilten je funkcija koja omogućava poslovnim subjektima da prilagode svoje e-mail biltene interesima i preferencijama svojih pretplatnika.
- Ponuda samo omiljenih i povezanih proizvoda
- Više kupovina
- Bolji stepen zadržavanja korisnika
- Jače izgradnja odnosa sa svojim kupcima
Prodaja proizvoda na više online tržišta može imati nekoliko prednosti za poslovne subjekte, uključujući:
- Povećanu vidljivost
- Diversifikovane izvore prihoda
- Unapređenje prodajne performanse
- Konkurentne cene
- Pristup novim tržištima
- Smanjenje operativnih troškova
Ove prednosti mogu pomoći poslovnim subjektima da povećaju prodaju putem interneta i efikasnije dosegnu nove kupce.
Integracija sa elektronskim portalom može pomoći ERP sistemu da automatizuje i optimizuje različite procese vezane za elektronsko poslovanje, kao što su upravljanje zalihama, obrada narudžbina i isporuka.
Ono što ćete dobiti:
- Upravljanje zalihama u realnom vremenu
- Obrada narudžbina bez poteškoća
- Pojeftinjeno finansijsko upravljanje
- Smanjenje ručnog rada
- Povećana preciznost
- Unapređen protok gotovine
- Poboljšano korisničko iskustvo
Obaveštenja o zalihama i trendovi kupovine su važne funkcionalnosti e-trgovinskih rešenja koje pomažu poslovnim subjektima da efikasnije upravljaju zalihama i prodajom.
Neki od najvažnijih aspekata:
- Obaveštenja kada su zalihe određenog proizvoda niske
- Izbegavanje nestašica na zalihama
- Smanjenje rizika od prekomernog zaliha
- Dobijanje uvida u preferencije, ponašanje i obrasce kupovine kupaca
- Optimizacija ponude proizvoda, cena i marketinških strategija
- Izveštavanje