15 godina iskustva u eCommerce-u.
Nije bitno da li ste veliki ili mali - mi ćemo vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve.
Primanjem narudžbi sa različitih mesta dolazi do grešaka u porudžbinama veoma često?
Vaš e-commerce nije povezan sa paketima usluga i neprestano kopirate podatke između usluga?
Smatrate da uključivanjem više usluga plaćanja možete navesti više klijenata da kupuju vaše stvari?
Možete da prodate više ako sva vaša prodajna mesta i skladišta imaju centralizovani sistem zaliha?
Imate odličan offline sistem Lojalnosti i on će povećati profit ako je prisutan i u onlajn svetu?
Gubite profit jer ne prodajete na Amazon, Zalando i drugim prodajnim platformama?
Vaš marketinški tim ne može da radi dovoljno dobro jer vaš trenutni CMS nije u stanju da pruži relevantne podatke.
Ne kreirate fakture automatski iz svog ERP sistema?
Imate i digitalne i fizičke proizvode i mučite se kako da ih kombinujete?
Nemate sistem za upravljanje povraćajem sredstava?
Potrebna vam je pomoć u organizovanju medija kao što su slike, dokumentacija, varijacije?
Imate mnogo kupaca, ali niste povezani sa CRM-om??
Vaš zaposleni ima problema da kreira novi sadržaj ili se lako i na vreme prilagodi?
Znate da vam je potrebna bolja platforma za korisničku podršku?
Znate da treba da skalirate poslovanje ali ne znate odakle da počnete?
Ako se suočavate sa nekim od gore navedenih problema, spremni smo da vam pomognemo.
Više vremena za nove mogućnosti
Smanjiti manuelni rad i greške
Ispuniti zahteve klijenata brže
Smanjeni operativni troškovi uz transparentan plan održavanja web stranice
Arhitektura sistema spremna za razvoj mobilnih aplikacija
Korisni marketing i statistika
Sa nama ćete moći bolje da razumete i pratite podatke u okviru GA4. Fokusiramo se na pomoć marketinškim timovima da:
- Poboljšaju praćenje više uređaja
- Fokusiraju se na događaje umesto na prikaze stranica
- Poboljšaju privatnost podataka
- Unaprede mogućnosti mašinskog učenja
- Integrišu se sa Google Ads-om
Ove prednosti mogu pomoći preduzećima da steknu dublji uvid u ponašanje korisnika, efikasnije optimizuju marketinške kampanje i efikasnije se pridržavaju propisa o privatnosti podataka.
Prodaja proizvoda online na više tržišta i platformi može imati nekoliko prednosti za preduzeća, uključujući:
- Povećana vidljivost
- Diverzifikovani tokovi prihoda
- Poboljšane performanse prodaje
- Konkurentne cene
- Pristup novim tržištima
- Smanjeni operativni troškovi
Ove pogodnosti mogu pomoći preduzećima da povećaju online prodaju i da efikasnije dođu do novih kupaca. Donošenje besprekornog iskustva bez obzira odakle klijenti žele da komuniciraju sa vašim proizvodima ili uslugom.
Velika količina zaliha
Rešenje za e-commerce sa mogućnošću upravljanja velikom količinom zaliha omogućava preduzećima da lako prate i upravljaju inventarom na više lokacija ili skladišta.
Ova funkcija može da obezbedi uvid u nivo zaliha u realnom vremenu, pomažući preduzećima da izbegnu nestašice zaliha i efikasno ispunjavaju porudžbine.
Pored toga, može omogućiti preduzećima da optimizuju svoje procese isporuke, što rezultira boljim zadovoljstvom kupaca i povećanom prodajom.
Više opcija plaćanja
U mogućnosti smo da napravimo prilagođene module na osnovu bankarskih platnih prolaza ili da se povežemo sa popularnim servisima kao što su Stripe, Klarna, Barion, Paipal...
Promocije i popusti
Mi ćemo predložiti ili se prilagoditi vašoj jedinstvenoj prodajnoj strategiji i logici promocija sa mnogo različitih uslova zasnovanih na: ceni, količini, vremenu, kombinacijama proizvoda na kartici ili specijalnim ponudama.
Za napredne prodavnice možemo ponuditi centralizovani CMS koji će delovati kao centralna baza podataka za sve vaše proizvode i kupce. Vi ili vaši partneri možete koristiti ovaj alat za povezivanje e-prodavnice, B2B portala, mobilne aplikacije, kiosk displeja... sve sa jedne lokacije.
Drupal je sposoban da se poveže sa bilo kojim drugim API-jem kao što su bilten, CRM, SAP, usluga isporuke, marketinške platforme i ERP-ovi...
Integracijom sa portalom za e-trgovinu,ERP može pomoći u automatizaciji i pojednostavljenju različitih procesa koji se odnose na operacije e-trgovine, kao što su upravljanje zalihama, obrada porudžbina i isporuka.
Ono što smo u mogućnosti da pružimo je:
- Upravljanje zalihama u realnom vremenu
- Pojednostavljena obrada porudžbina
- Pojednostavljeno finansijsko upravljanje
- Smanjen manuleni rad
- Povećana preciznost
- Poboljšan novčani tok
- Poboljšano korisničko iskustvo

Moj novi web sajt je aktivan već 14 dana i povratne informacije kupaca su odlične.
Konsultacije su bile orijentisane na klijenta, prilagođene mojim potrebama i moje kratkoročne želje su realizovane tokom procesa kreiranja.
Obaveštenja o zalihama i trendovi kupovine su važne karakteristike rešenja za e-trgovinu koja pomažu preduzećima da efikasnije upravljaju svojim zalihama i prodajom. Neke od najvažnijih stvari su:
- Obaveštenja kada su nivoi zaliha za određeni proizvod pri kraju
- Izbegavanje nestašice zaliha
- Smanjenje rizika od preopterećenja
- Sticanje uvida u navike kupaca, ponašanja i obrasce kupovine
- Optimizacija ponude proizvoda, cena i marketinške strategije
- Izveštavanje
Administratori će lako moći da kreiraju i uređuju svaki deo sadržaja. Osnovni administratorski panel već pokriva osnovne potrebe, ali, naravno, može se proširiti da bi se specificirale potrebe administracije.
Standardni izveštaji su deo rešenja za trgovinu. Moći ćete da pregledate najuspešnije proizvode, lojalne kupce, periode i trendove prodaje, novčane prihode, dnevne, mesečne i godišnje izveštaje.