Logo je predstavljen inicijalima imena hotela i može stajati samostalno ili sa tekstom koji se nalazi ispod ili pored njega. Na ovaj način, logotip se lako može prilagoditi za različite namene.

Pored toga što ima više varijanti, logo u određenim bojama se može postaviti na unapred definisane pozadine kako bi uvek mogao da ostavi utisak elegancije i luksuza.

Boje koje se koriste u kreiranju vizuelnog identiteta imaju zadatak da omoguće brendu da komunicira eleganciju, luksuz i udobnost, ali i ozbiljnost.


Kada želimo da kroz naslove i slogane prenesemo notu luksuza hotela Grand Vetus, koristimo elegantan Butler font. S druge strane, Roboto je lakši za čitanje kada su u pitanju duži tekstovi u promotivnim materijalima i na veb stranici.

Prilikom predstavljanja brendinga kompanije klijentu, logo uvek postavljamo na različite površine kako bi klijent bio svestan njegove primenljivosti i znao da će se lepo uklopiti na njegove promotivne materijale.
Napravili smo katalog kako bismo probudili maštu potencijalnih gostiju o njihovom budućem iskustvu u svakom aspektu odmora u hotelu Grand Vetus – uživanju u prirodi i na obali reke, divljenju detaljima, prepuštanju dobroj hrani, osećaju udobnosti apartmana, opuštanju tela i uma, iskšavanju kockarske sreće.
