Skip to main content

Dizajnersko razmišljanje

Korisnički interfejs, korisničko iskustvo i potrošačko iskustvo

Tri najvažnije skraćenice. Treba vam odličan korisnički interfejs (UI) da biste privukli pažnju, ali treba vam izuzetno korisničko iskustvo (UX) kako bi se posetioci vraćali vašem sajtu. Mi smo tu kako bi slučajne posetioce učinili u vernim kupcima.

Zainteresovani ste? Hajda da popričamo.

Nije poenta samo u tome kako vi vidite svoje korisnike: stvar je u tome i kako korisnici vide vas. Dopustite da budemo nešto poput „naočara“ za bolje razumevanje potreba vaših kupaca. Ljude privlače dobro organizovani i savršeno dizajnirani web sajtovi koji su jednostavni za upotrebu.

Pomoći ćemo vam da napravite web sajt/aplikaciju koja istovremeno predstavlja vaše ciljeve, odlično funkcioniše za vaše kupce i donosi profit.

Učinite da izgleda fenomenalno i da je jednostavno za upotrebu

Da li znate zašto ljudi pretražuju vaš web sajt i preuzimaju vašu aplikaciju?
 
Osećaju da imaju korist, ali i benefit od toga, pre svega, jer zadovoljava njihove potrebe. Međutim, postoji i druga strana: postoje „skriveni“ aspekti koji utiču na celokupno iskustvo klijenta dok koristi vaš proizvod ili uslugu. Zbog toga favorizujemo „dizajn usmeren na čoveka“, kako bismo bili sigurni da je korisnik u mogućnosti da pronađe tražene informacije ili lako izvrši neku radnju.
 
Korisnici koji posećuju vaš web sajt žele da vide lepo prezentovane proizvode, ali očekuju i web sajt jednostavan za upotrebu, bez suvišnog kliktanja. Tu mi uskačemo kako bi pomogli našim klijentima. Razvijamo dobro organizovane web sajtove, privlačne grafike, praktičnog navigacionog sistema koji poboljšava celokupno korisničko iskustvo.

Pristup „Promišljanje dizajna“

Pratimo pristup „promišljanja dizajna“ koji je orijentisan na rešavanje problema koji postavlja korisnika u centar procesa dizajna.

To uključuje razumevanje korisničkih potreba i preferencija, istraživanje različitih ideja i rešenja, i testiranje i usavršavanje dizajna kroz iterativno prototipovanje.

U razvoju softvera, dizajnersko razmišljanje može pomoći timovima da kreiraju prilagođena, inovativna i efikasna softverska rešenja koja zadovoljavaju potrebe i očekivanja korisnika.

Korisničko iskustvo

Korisnički doživljaj (CX) se odnosi na ukupno iskustvo koje klijent ima sa preduzećem ili brendom u svim dodirnim tačkama i interakcijama, uključujući pre, tokom i posle kupovine ili transakcije.

CX obuhvata svaki aspekt puta kupca, od početne svesti i razmatranja proizvoda ili usluge, do kupovine, korišćenja i stalne podrške.

Hajde da popričamo!
Person