Skip to main content

Customer eXperience

CX

Potrošačko iskustvo (CX) svodi se na to kako se osoba oseća tokom interakcije sa vašim brendom.

customer experience

Sjajno CX svakom klijentu obezbeđuje dragoceno iskustvo u kome se uživa, jednostavnost upotrebe na svakom uređaju, pri svakom kliku - na način koji ispunjava njihova očekivanja.
 

Ako želite da imate uspešan CX, morate razmišljati o svim detaljima vaše kompanije ili projekta. Od prvog pogleda na vaš web sajt do potpisa u vašoj e-pošti.

Imamo iskustva kako u oflajn tako i u onlajn poslovanju. Od štampanog materijala, kurseva, konferencija, kampova do razvoja potpuno prilagodljivih web i mobilnih aplikacija. Ukoliko se odlučite za našu agenciju,dobijate široko znanje iz različitih poslovnih područja ili industrija (ne samo digitalnih).

Pomoći ćemo vam da odredite mapu svog korisničkog putovanja kako bismo pokrili većinu bitnih tačaka vašim brendom, zaposlenima, uređajima ili bilo kojom drugom situacijom povezanom sa vašom markom.

Sve što radimo, radićemo zajedno sa vama kako bismo uticali na percepciju vašeg kupca i njegovu odluku da se i dalje vraćaju vašem brendu. Stavljanjem kupaca na prvo mesto povećavate njihovu lojalnost, a takođe i šansu za uspešno poslovanje.