Bila je to zaista izuzetna digitalna transformacija. Naš tim je morao da osmisli i stvori prvu e-trgovinu koja putem interneta prodaje skupe kazane za rakiju. Cilj je bio da se posao u potpunosti prebaci sa uobičajenih oflajn marketinških strategija, poput posećivanja sajmova, samo na onlajn marketing.
- Stvoriti jaku publiku putem društvenih mreža - neka pratioci budu ambasadori brenda
- Smanjiti prodaju putem telefonskih poziva
- Stvoriti pouzdanu prodavnicu e-trgovine
- Efektna marketinška strategija za podsticanje onlajn prodaje
- Povećati prihod od prodaje ekskluzivnih proizvoda
Najveći izazov bio je digitalna transformacija tradicionalne kompanije i prevazilaženje svih konkurenata. Takođe, bilo je zaista važno da se kupci pouzdaju u klijenta i osećaju sigurno, dok vrše onlajn kupovinu skupih proizvoda.
- Kompleksna prodavnica e-trgovine izgrađena u Drupalu
- Kreiranje prilagođenih kazana za rakiju - kupci mogu sklopiti svoj jedinstveni proizvod
- Posebno dizajnirana i organizovana stranica proizvoda
- Akcenat na grafičkim detaljima - puno prilagođenih crteža
- Targetiranje potencijalnih kupaca nudeći besplatnu edukaciju o tajnama proizvodnje rakije
- Kompletna marketinška strategija za društvene medije - sa fokusom na Facebook i Google Oglase
Kombinacija vintidž elemenata sa modernim linijama i modernom strukturom web sajta, omogućila nam je da implementiramo ozbiljnu e-prodavnicu s naglaskom na opisu proizvoda i jednostavnosti upotrebe, kako su kupci većinom starosne dobi 50+.





U ovoj branši, kvalitetne slike proizvoda nisu bile u fokusu digitalne strategije. Želeli smo da napravimo sjajne slike i stvorimo priču koja stoji iza njih. Cilj nam je bio da privučemo više pažnje ljudi koji zaista vole da prave rakiju.







- 100x porast u prodaji najskupljih destilatora
- 220% manji trošak za posete sajta sa FB
- 100% porast u onlajn prodaji