Stvoriti jaku publiku putem društvenih mreža - neka pratioci budu ambasadori brenda
Smanjiti prodaju putem telefonskih poziva
Stvoriti pouzdanu prodavnicu e-trgovine
Efektna marketinška strategija za podsticanje onlajn prodaje
Povećati prihod od prodaje ekskluzivnih proizvoda
Najveći izazov bio je digitalna transformacija tradicionalne kompanije i prevazilaženje svih konkurenata. Takođe, bilo je zaista važno da se kupci pouzdaju u klijenta i osećaju sigurno, dok vrše onlajn kupovinu skupih proizvoda.
- Kompleksna prodavnica e-trgovine izgrađena u Drupalu
- Kreiranje prilagođenih kazana za rakiju - kupci mogu sklopiti svoj jedinstveni proizvod
- Posebno dizajnirana i organizovana stranica proizvoda
- Akcenat na grafičkim detaljima - puno prilagođenih crteža
- Targetiranje potencijalnih kupaca nudeći besplatnu edukaciju o tajnama proizvodnje rakije
- Kompletna marketinška strategija za društvene medije - sa fokusom na Facebook i Google Oglase
U ovoj branši, kvalitetne slike proizvoda nisu bile u fokusu digitalne strategije. Želeli smo da napravimo sjajne slike i stvorimo priču koja stoji iza njih. Cilj nam je bio da privučemo više pažnje ljudi koji zaista vole da prave rakiju.
Rezultati
Kombinacija vintidž elemenata sa modernim linijama i modernom strukturom web sajta, omogućila nam je da implementiramo ozbiljnu e-prodavnicu s naglaskom na opisu proizvoda i jednostavnosti upotrebe, kako su kupci većinom starosne dobi 50+.
Zajedno sa StudioPresent-om uspeli smo da uspešno završimo naš proizvod u roku od godinu dana.
Veliko hvala na odličnoj i agilnoj implementaciji, kao i na poverljivoj komunikaciji.
Studio Present nam je pomogao u početnoj implementaciji našeg projekta. Razvili su pouzdanu i efikasnu infrastrukturu za upravljanje podacima koja čini osnovu našeg poslovanja. Tim u Studio Present-u je brzo shvatio naše ciljeve, isporučio efikasna tehnička rešenja i ostao dostupan za naše upite.
Zainteresovani ste da radite sa nama?