Skip to main content

Su-Prospect

Su prospekt je najinovativnija građevinska kompanija u Subotici.

Zahvaljujući odličnoj komunikaciji, otvorenom i iskrenom odnosu sa dugogodišnjim klijentom Su-Prospekt-om, uspeli smo da pojačamo prodaju stanova, ali i da zadobijemo više poverenja potencijalnih kupaca, što je bio glavni cilj tokom celog procesa.

Poslovni ciljevi
  1. Povećati prodaju stanova
  2. Promovisanje i prodaja stanova u pametnoj zgradi
  3. Pozicionirati Su-Prospect brend kao pouzdanog partnera i graditelja
Izazov

Naša misija je bila da povećamo procenat prodaje stanova, stvaranjem efikasnog web sajta i kvalitetnog marketinškog pristupa. Izazov je bio kreirati strategiju koja će trajno učvrstiti prisutnost klijenta na tržištu. Bilo je presudno pronaći način, na koji bi se Su-Prospect, svojom kvalitetom i jedinstvenom ponudom izdvojio u odnosu na druge investitore.

Rešenja
  1. Dizajniran web sajt je jednostavan i lak za upotrebu
  2. Prilagođeno za mobilne uređaje - brzo učitavanje
  3. Detaljan opis građevinske infrastrukture
  4. Na društvenim mrežama prikazani kao partneri od poverenja
  5. Facebook remarketing za slanje pravih informacija u pravo vreme
  6. Google oglasi za prikazivanje i Google oglasi za ponovno oglašavanje
Web sajt

Koristili smo nove kvalitetne rendere da bismo istakli vrhunske stanove i efikasno komunicirali sa posetiocima pomoću malo poboljšane verzije web sajta. Cilj nam je bio da izgradimo još veće poverenja posetilaca i pružimo im mogućnost da lako pretraže ponude i zamisle kako bi mogao izgledati njihov novi dom.

Su-Prospect
Su-Prospect
Su-Prospect
Su-Prospect
3D slike za još bolje iskustvo

Uvideli smo da prodaja ide lakše zahvaljujući realističnim fotografijama. Feedback je bio odličan. Potencijalni kupci su bili zahvalni, jer su čak i oni, koji nisu toliko kreativni, mogli da vide potencijalni izgled njihovog novog stana.

Su-Prospect
Rezultati
  • 30% više poseta putem mobilnog
  • 60% više lidova
  • 220% niži troškovi angažmana na Facebook-u
  • 110% niži troškovi po kliku na Facebook-u