Skip to main content

Intercom

Intercom je iskusna maloprodajna kompanija za prodaju baštenskih i vinogradarskih mašina, dodataka i opreme, sa velikom tradicijom i dugogodišnjim uspehom.

Intercom je već dobro poznat po svojim oflajn prodavnicama, a mi smo morali da stvorimo novu prodavnicu e-trgovine koja će njihovu onlajn prodaju pretvoriti u uspešno poslovanje i predstaviti Intercom kao pouzdan brend u onlajn svetu.

Poslovni ciljevi
  1. Napraviti novu i modernu prodavnicu e-trgovine, kojom je lako upravljati i koja je jednostavna za upotrebu
  2. Kompletna integracija sa ERP sistemom kompanije
  3. Povećati onlajn prodaju i broj posetilaca na web sajtu
  4. Smanjiti vreme provedeno u administrativnim poslovima
Izazov

Morali smo da stvorimo tehnički naprednu web prodavnicu koja sadrži više od 100.000 proizvoda i neometano radi.

Rešenja
  1. Preduzetnička e-prodavnica zasnovana na Drupal trgovini
  2. Razvijen novi modul Smart Importer kako bi se zadovoljile potrebe kupaca za jednostavnim ubacivanjem proizvoda iz eksela
  3. Brza i skalabilna platforma
  4. Dizajniran poseban izgled prikaza za najprodavanije marke kao što su Stiga, Stihl itd.
  5. Razvijen poseban sistem za promocije sezonskih proizvoda
  6. Integracija sistema sa ERP sistemom
  7. Integracija Google mapa
  8. Sistem za B2B kupce - kada se B2B kupci prijave, odmah vide cene sa popustima i sve relevantne informacije koje su im potrebne
Web sajt

Cilj nam je bio da napravimo responsivan web sajt kojim se lako upravlja, ali istovremeno kupcima pružimo različite opcije za pretragu proizvoda. Web sajt treba lako da se prilagođava u skladu sa promenom sezone, praćene različitim promocijama, natpisima i rasprodajama. Detaljnim opisima proizvoda i kvalitetnim fotografijama stekli smo još veće poverenje kupaca.

test slika
test slika
test slika
test slika
test slika
Rezultati
  • 45% porast porudžbina upućenih sa mobilnog telefona
  • 3x brži web sajt
  • 70% porast poseta putem mobilnih telefona