Tako je nastao logo koji predstavlja spoj 3 slova „C” (prvo slovo reči Corner) i koji s jedne strane simboliše eleganciju, a sa druge strane jedinstvene prirodne lepote reke Tise.
Na tim lepotama možemo zahvaliti pticama koje u velikom broju naseljavaju staništa pored reke Tise u Bečeju, ali i insektu poznatijem kao Tiski cvet, koji nam jednom godišnje pruži prizor jedinstven u Evropi pod nazivom „cvetanje Tise”.

Napravili smo unapred definisane boje logotipa i pozadine kako bi vizuelna prezentacija Corner Luxury Residence-a uvek mogla da izgleda elegantno.

Boje koje su korišćene u kreiranju vizuelnog identiteta imaju zadatak da omoguće brendu da komunicira otmenost, komfor, eleganciju i luksuz, ali i ozbiljnost. Zbog toga su korišćene jednostavne i svetle zemljane i pastelne boje, kao i tamno plava.

U komunikaciji koristimo 2 fonta - Times za naslove, slogane i komuniciranje luksuza i otmenosti, i Roboto kojim želimo da olakšamo potencijalnim klijentima ovog objekta da lakše čitaju duže tekstove u promotivnim materijalima i na web sajtu.

Logo uvek predstavimo i praktično, postavljajući ga na različite promotivne materijale, kako bi se klijent na realnim primerima uverio u njegovu primenljivost.