Skip to main content

Corner Luxury Residence

Brendiranjem Corner Luxury Residence stambenog objekta hteli smo da ga kod potencijalnih klijenata vizuelno pozicioniramo kao luksuzno mesto namenjeno onima koji cene izvrstan kvalitet gradnje, komfor i estetiku i koji će u blizini svog apartmana moći da uživaju u prirodnim lepotama Bečeja.

Logo

Tako je nastao logo koji predstavlja spoj 3 slova „C” (prvo slovo reči Corner) i koji s jedne strane simboliše eleganciju, a sa druge strane jedinstvene prirodne lepote reke Tise.

Na tim lepotama možemo zahvaliti pticama koje u velikom broju naseljavaju staništa pored reke Tise u Bečeju, ali i insektu poznatijem kao Tiski cvet, koji nam jednom godišnje pruži prizor jedinstven u Evropi pod nazivom „cvetanje Tise”.

logo, insect and bird
Logo na različitim pozadinama

Napravili smo unapred definisane boje logotipa i pozadine kako bi vizuelna prezentacija Corner Luxury Residence-a uvek mogla da izgleda elegantno.

logo on different backgrounds
Boje

Boje koje su korišćene u kreiranju vizuelnog identiteta imaju zadatak da omoguće brendu da komunicira otmenost, komfor, eleganciju i luksuz, ali i ozbiljnost. Zbog toga su korišćene jednostavne i svetle zemljane i pastelne boje, kao i tamno plava.

colours
Tipografija

U komunikaciji koristimo 2 fonta - Times za naslove, slogane i komuniciranje luksuza i otmenosti, i Roboto kojim želimo da olakšamo potencijalnim klijentima ovog objekta da lakše čitaju duže tekstove u promotivnim materijalima i na web sajtu.
 

typography
Mockup-ovi

Logo uvek predstavimo i praktično, postavljajući ga na različite promotivne materijale, kako bi se klijent na realnim primerima uverio u njegovu primenljivost.