Povećati posete putem mobilnih uređaja
Isplanirati i sprovesti digitalnu strategiju
Kreirati kratke video materijale i predložiti novi stil fotografije
Primiti više telefonskih poziva
Jedan od izazova bio je kako integrisati neke od Boss-ovih zaštitnih umetnina, odnosno, detalje i slike poznatog slikara Eugena Kočiša, u ceo koncept web sajta. Takođe, otkrili smo da je aktivnost na društvenim mrežama prilično ograničena, pa nam je cilj bio da pronađemo način da na Facebook-u i Instagram-u predstavimo jedinstveni šarm ovog restorana.
- Onlajn naručivanje putem različitih platformi i dostava hrane
- Prilagođena pretraga prema sastojcima hrane
- Scenario i video produkcija
- Kompletna marketinška strategija za društvene medije, sa jakim fokusom na remarketing
Rezultati
Glavni cilj ovog projekta bio je da posetiocima ostavi onaj isti utisak koji su imali prilikom prve posete restoranu Boss. Takođe smo želeli da posetioci imaju sve potrebne informacije odmah na prvoj stranici, uključujući nova jela, informacije o kućnoj dostavi, meni i fotografije posetilaca.
Zajedno sa StudioPresent-om uspeli smo da uspešno završimo naš proizvod u roku od godinu dana.
Veliko hvala na odličnoj i agilnoj implementaciji, kao i na poverljivoj komunikaciji.
Studio Present nam je pomogao u početnoj implementaciji našeg projekta. Razvili su pouzdanu i efikasnu infrastrukturu za upravljanje podacima koja čini osnovu našeg poslovanja. Tim u Studio Present-u je brzo shvatio naše ciljeve, isporučio efikasna tehnička rešenja i ostao dostupan za naše upite.
Zainteresovani ste da radite sa nama?