Naša saradnja sa upravom Boss-a započela je njihovom jasnom potrebom za profesionalnim digitalnim partnerom. Zatražili su kompletan servis usluga za poboljšanje svog digitalnog izgleda.
- Povećati posete putem mobilnih uređaja
- Isplanirati i sprovesti digitalnu strategiju
- Kreirati kratke video materijale i predložiti novi stil fotografije
- Primiti više telefonskih poziva
Jedan od izazova bio je kako integrisati neke od Boss-ovih zaštitnih umetnina, odnosno, detalje i slike poznatog slikara Eugena Kočiša, u ceo koncept web sajta. Takođe, otkrili smo da je aktivnost na društvenim mrežama prilično ograničena, pa nam je cilj bio da pronađemo način da na Facebook-u i Instagram-u predstavimo jedinstveni šarm ovog restorana.
- Onlajn naručivanje putem različitih platformi i dostava hrane
- Prilagođena pretraga prema sastojcima hrane
- Scenario i video produkcija
- Kompletna marketinška strategija za društvene medije, sa jakim fokusom na remarketing
Glavni cilj ovog projekta bio je da posetiocima ostavi onaj isti utisak koji su imali prilikom prve posete restoranu Boss. Takođe smo želeli da posetioci imaju sve potrebne informacije odmah na prvoj stranici, uključujući nova jela, informacije o kućnoj dostavi, meni i fotografije posetilaca.








- 115% više aktivnosti na Facebook stranici
- 41% bolji angažman na Facebook-u, u okviru istog budžeta
- 31% bounce rate smanjen
- 100% više porudžbina putem mobilnog