Skip to main content

Šampanjac Carbon

Šampanjac Carbon je francuski brend koja predstavlja jedan od najistaknutijih i najluksuznijih šampanjaca na svetu, poznat pre svega po prskanjima sa proslava podijuma Formule 1 

Carbon Champagne - Case study, portfolio - Studio Present

Morali smo da stavimo u pogon svu svoju kreativnost i znanje, za stvaranje novog Carbon web sajta za nemačko tržište, dizajniranje kompletne vizuelne prezentacije i materijala za klijente, što je bilo praćeno marketing strategijom na društvenim mrežama.

Poslovni ciljevi
  1. Napraviti web sajt za nemačko tržište koji istinski predstavlja brend Carbon
  2. Predstaviti i promovisati brend Carbon na pravi način kako bi ga učinili dobro poznatim u Nemačkoj
  3. Razviti efikasnu marketinšku strategiju na društvenim mrežama
  4. Dizajnirati različite materijale za štampu, kao što su cenovnici, vizit karte, pregledi itd.
     
Izazov

Morali smo da predstavimo Carbon šampanjac nemačkom tržištu kao visokokvalitetan brend. Sve je moralo biti podjednako ekskluzivno, kao i sam Carbon šampanjac.
 

Rešenja
  1. Pojačana marketinška strategija i prisutnost na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, događaji, direktni marketing)
  2. Kvalitetno dizajnirani logo, prikazi, štampane reklame (roll-up-ovi, cenovnici, vizit karte)
  3. Targetiranje više pojedinačnih grupa korisnika kako bi se povećala prodaja lokalno i putem web sajta
  4. Posebno dizajnirane i organizovane nove mogućnosti na web sajtu koje korisnicima pružaju više informacija - taster za cene, cenovnici, vesti
     

Web sajt

Novi web sajt treba da ispriča priču o Carbonu, istoriju i sva dostignuća širom sveta. Cilj nam je bio stvoriti web sajt koji će istinski prikazati ekskluzivnost i snažan identitet brenda Carbon, potpuno novoj publici. Takođe je bilo važno predstaviti Carbon rame uz rame sa Formulom 1 i kao Bugatti-jevog partnera.

Vizuelni identitet
Carbon case study - Studio Present

Rezultati:

  • 100% više lidova generisanih na Facebook-u

  • 82% više posetilaca na drtuštvenim mrežama

  • 82% više zahteva za cenovnicima i ponudama