Skip to main content

Boss

Prvobitno osnovan 1986. godine, Boss Caffe je nešto poput „zaštitnog znaka“ grada.
 

 

Boss - Case study - Portfolio

Naša saradnja sa upravom Boss-a započela je njihovom jasnom potrebom za profesionalnim digitalnim partnerom. Zatražili su kompletan servis usluga za poboljšanje svog digitalnog izgleda.
 

 

Poslovni ciljevi
  1. Povećati posete putem mobilnih uređaja
  2. Isplanirati i sprovesti digitalnu strategiju
  3. Kreirati kratke video materijale i predložiti novi stil fotografije
  4. Primiti više telefonskih poziva
     
Izazov

Jedan od izazova bio je kako integrisati neke od Boss-ovih zaštitnih umetnina, odnosno, detalje i slike poznatog slikara Eugena Kočiša, u ceo koncept web sajta. Takođe, otkrili smo da je aktivnost na društvenim mrežama prilično ograničena, pa nam je cilj bio da pronađemo način da na Facebook-u i Instagram-u predstavimo jedinstveni šarm ovog restorana

Rešenja
  1. Onlajn naručivanje putem različitih platformi i dostava hrane 
  2. Prilagođena pretraga prema sastojcima hrane
  3. Scenario i video produkcija
  4. Kompletna marketinška strategija za društvene medije, sa jakim fokusom na remarketing
     

Web sajt

Glavni cilj ovog projekta bio je da posetiocima ostavi onaj isti utisak koji su imali prilikom prve posete restoranu Boss. Takođe smo želeli da posetioci imaju sve potrebne informacije odmah na prvoj stranici, uključujući nova jela, informacije o kućnoj dostavi, meni i fotografije posetilaca.
 

Boss - Case study - Portfolio
Iza kulisa

Results

  • 115% više aktivnosti na Facebook stranici
  • 41% bolji angažman na  Facebook-u , u okviru istog budžeta
  • 31% bounce rate smanjen
  • 100% više porudžbina putem mobilnog