Skip to main content

Studio Present Brending Vodič

Intro

2019. godine odlučili smo da redizajniramo Studio Present brend, uoči njegove desete godišnjice. Glavni cilj ovog usavršavanja bio je bolje razumevanje osnovnih vrednosti kompanije i njene kulture koje su preko potrebne kako kompanija nastavlja da raste u različitim segmentima.

Vrlo je slično kao sa vašom decom - volite da ih vidite kako pune deset godina i ponosni ste - ali ipak morate postaviti granice kako stvari ne bi izmakle kontroli kada težite ka stabilanom rastu.
 

SP branding guide
Vrednosti Brenda

Glavnu vrednost svog brenda zasnivamo na jednoj ideji - smislenim odnosima. Oni se mogu manifestovati kroz različite aspekte - najvažnije je da uvek možete učestvovati u nečemu što vama i vašim kolegama omogućava da budete korak bliže zajedničkom cilju - a možda čak sopstvenom.

Svi smo različiti u Studio Present-u - ali je upravo to naša snaga, jer zajedno rastemo podržavajući jedni druge.
 

Grafički elementi

Pre nekoliko godina poboljšali smo originalni Studio Present logo, ali ljudi još uvek nisu bili sigurni kako bi trebali da ga koriste u različitim digitalnim i štampanim radovima. Imamo tu preslatku ikonu „e“ koja nalikuje čudovištu - ali, da li treba da stoji pored tipografije? Pre toga? Ispod toga? Ovoga puta postavili smo strog, ali razumljiv vodič za stil koji definiše upotrebu naše ikone, slova, boja i ostalih osnovnih grafičkih elemenata.

“e” Ikona

Uvek smo bili ponosni što smo prihvatili ikonu „e“ - i još uvek jesmo. Čudovište „e“ je naša maskota i sada dobro poznati simbol naše digitalne agencije.
 


 

SP branding guide
Wordmark

Kada se koristi kao logo, ime naše kompanije piše se bez razmaka, VELIKIM ŠTAMPANIM SLOVIMA gde „Present“ ima veću težinu od „Studio“. Kada je napisan u tekstu (blog, ćaskanje itd.), treba koristiti velika i mala slova, s razmakom između reči (Studio Present). Ako želite da u razgovorima skratite ime, koristite „SP“ - ali, molim vas, učinite to samo ako ste lenji.

SP branding guide
Trio boja

Oko nas postoje milioni boja, ali uvek smo se trudili da se pridržavamo moderne šeme boja koja uključuje, ali nije ograničena na crnu podlogu, blistavu crvenu i belu.
 

SP branding guide
Otvoreno

U Studio Present-u verujemo u svet otvorenog koda. Biti deo tog sveta je jedna od stvari koja nas čini ponosnim. Kao omaž, naša korporativna tipografija sastoji se uglavnom od otvorenih i kreativnih zajedničkih fontova.

SP branding guide
Simboli

Pored vrlo jake i prisutne tipografije naslova, poželjno je koristiti jedan od simbola koji pomaže u boljem razumevanju i prenošenju emocija iza određene poruke koja se prikazuje na štampi ili digitalno - npr. post na društvenim mrežama.

Simboli koji se mogu koristiti su oni koje možemo naći u svakodnevnom radnom okruženju, a odnose se na razvoj i dizajn - koje volimo i obožavamo.

Zbog toga ćete pored (ili pre) naših oznaka reči i širom naše kancelarije pronaći simbole kao što su donje crte, crtice, zvezdice, zakrivljene zagrade, hashtagovi, plusevi i navodnici. Ovi simboli se često koriste na osnovu konteksta - npr. donja crta se koristi kada se sadržaj odnosi na razvoj, plus kada se govori o ljudima (ovde su svi plus!), zvezdicama kada postoji posebna najava i tako dalje i tako dalje.
 
 

Ton

Više ljudi je odgovorno za naš izgled i osećaj na različitim platformama - pa moramo biti sigurni da pored toga što izgledamo isto, i zvučimo isto. Naš glas je dosledan, ali ton se menja u zavisnosti od poruke koju želimo da prikažemo. Naše poruke su smirene i duhovite -  praćene dozom humora zbog kojeg se osećate toplo. Primere možete videti u nastavku, na stvarima koje smo dizajnirali od kako je projekt rebrendiranja otpočeo.